Žáci 6. A si na závěr tohoto školního roku připravili malou perličku, kdy v rámci hudební výchovy secvičili fenomenální taneční…
Takto se nazývá simulace, která učí žáky navrhnout strukturu atomu dle zadaných požadavků. Pomocí této netradiční metody výuky chemie se osmáci naučili pracovat s pojmy – stavba atomu, elektronová výstavba, protonové, nukleonové číslo, neutrální atom, ion.
![1B3F2DE1-57F8-4A60-9E26-7C1F486CE59B](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2024/01/1b3f2de1-57f8-4a60-9e26-7c1f486ce59b.jpg)
![FD0305C7-4803-4569-B65F-D6EFE4A7751E](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2024/01/fd0305c7-4803-4569-b65f-d6efe4a7751e.jpg)
![5919946B-3C27-4658-B71C-959554D01D97](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2024/01/5919946b-3c27-4658-b71c-959554d01d97.jpg)
![B40499BF-9012-420B-AD7C-19E0C733BF43](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2024/01/b40499bf-9012-420b-ad7c-19e0c733bf43.jpg)
Tato simulace je projektem PhET Interactive Simulations vytvořené na University of Colorado Boulder. Projekt byl založen v roce 2002 nositelem Nobelovy ceny za fyziku Carlem Wiemanem. Jedná se o bezplatné interaktivní matematické a vědecké simulace. Simulace zapojují žáky do výuky prostřednictvím intuitivního herního prostředí, ve kterém se učí prostřednictvím zkoumání a objevování.
Foto a text Michaela Kubiszová