Žáci 6. tříd se v hodině přírodopisu podívali pod pokličku mikrosvěta. Dávno ví, co je to mikroskop, k čemu slouží a z čeho…
Protože jsou naši žáci již celé měsíce přilepeni k monitorům počítačů, tabletů a mobilních telefonů, přišel pan ředitel s nápadem poslat děti plnit úkoly ven. Třída 6. A dostala první „venkovní“ zadání do českého jazyka. Konkrétně měly děti během velikonočních prázdnin vyrazit na procházku a vyfotit minimálně tři zajímavé velikonoční dekorace. Tyto pak musely trefně, nicméně stručně popsat, protože právě slohový útvar popis v druhém pololetí šesté třídy probíráme.
Následoval úkol do jazyka anglického. Opět bylo třeba vydat se do ulic. Tentokrát posílali kluci a děvčata pět fotografií, na kterých vykonávali nějakou pohybovou aktivitu. Takže šesťáci jezdili na kole, na bruslích, dokonce i na čtyřkolce, venčili své psy, vozili kočárek či pracovali na zahradě. I tyto fotografie bylo třeba popsat, stačila jedna věta ke každému obrázku, ovšem musela být napsaná v průběhovém přítomném čase, který jsme zrovna probírali.
Všichni, kteří zadání dobrovolných úkolů splnili, byli odměněni jedničkou, navíc jsme si jejich fotografie během online třídnické hodiny prohlédli a moc jsme se při tom bavili. Snad se tak budeme bavit i při dalších společných úkolech.
Foto žáci 6. A, text Renata Doležalová