V rámci učiva o chemických směsích se žáci osmých ročníků naučili vypočítat navážky chemických látek potřebné k vytvoření roztoku přesné…
V pátek 20. 10. a pak ještě následně v úterý 24.10. si žáci osmých tříd vyzkoušeli v hodině angličtiny, jak se dá pracovat s iPady. Po rozdělení do dvojic si naskenovali 5 QR kódů, z nichž měli zjistit, o jakém tématu bude v hodině řeč. Z pěti skupin, byly tři úspěšné a objevily téma Londýnské oko (což je nejznámější londýnská atrakce).
Jejich cílem bylo nejdříve napsat anglicky, co již o tomto kole znají. Poté vyhledávali další informace z dostupných internetových zdrojů. Nakonec jsme se naučili vytvořit myšlenkovou mapu z nejzajímavějších informací, které se o tomto tématu dozvěděli.


Další hodinu měli pomocí avataru nalákat virtuální návštěvníky na tuto atrakci a podělit se se svými spolužáky o své ukázky. Někteří to pojali formou básničky, jiní zase k prezentaci přidali trochu beatboxu. Všem se práce moc povedly, hodiny se jim líbily, naučili se pár nových slovíček, a hlavně se také při prezentování svých prací dobře pobavili.
Foto, video a text Silvie Kaňa