Žáci 6. tříd se v hodině přírodopisu podívali pod pokličku mikrosvěta. Dávno ví, co je to mikroskop, k čemu slouží a z čeho…
Naše škola v rámci projektu STAGE 14, jehož cílem je propojit aktivity základních a středních škol a prohloubit technické vzdělávání zábavnou a inovatovní formou, spolupracuje se SPŠ stavební v Opavě.
Nejdřív jsme si prohlédli zadání úkolu…
Práci architektů si vyzkoušeli žáci 8. ročníku v hodinách přírodovědného semináře prostřednictvím programu HOMESTYLER. Měli k dispozici pracovní list s podrobným postupem a slovník s výrazy používanými v programu.
A pak už každý sám vymýšlel nejlepší řešení…
Po shlédnutí videí „První přihlášení“ a „Vytvoření dětského pokoje“ vytvořili návrhy jednotlivých pokojů a bytů, použili různé druhy oken, dveří, nábytku a doladili výmalbou, dekoracemi, vhodnými pracovními deskami, podlahami a koberci.
Práce nás bavila…
Při uspořádání místností bylo třeba dbát na to, aby byly funkční, aby se dalo všude chodit, dveře skříní a zásuvky se daly otevírat, u pracovního stolu byl dostatek světla a dostatek úložného prostoru. V kuchyni nesměla chybět lednička, dřez, trouba, sporák, popř. myčka.
Co říkáte na výsledek?
Výsledky své práce mohli sledovat ve 2D a 3D pohledu, mohli si vytvořit snímek pokoje s fotorealistickým zobrazením nebo panoramatický snímek. Své modely dále mohou sdílet na Facebooku, popř. na ostatních sociálních sítích nebo poslat odkaz e-mailem.
Foto a text Pavlína Kostelníková