Třetí únorový týden se nesl ve znamení mrazivých dnů. Minusové teploty však pro natěšené třeťáky, čtvrťáky, páťáky ani odvážnou žákyni…
Čtvrťáci se naplno ponořili do projektového vyučování na téma zvířata. V přírodovědě si je podle vnitřní stavby rozdělili na obratlovce a bezobratlí. Pak se podrobněji věnovali skupině obratlovců. Ve skupinkách připravili plakáty a informace, které potom prezentovali třídě.
Z QR kódů si každý musel daného živočicha podle zadaných indicií poznat. V informatice si jej pak zpracoval v PowerPointu. Práce ve 3D rozšířené realitě pomocí Google ARCore se čtvrťákům také moc líbila. Po rozjetí aplikace se třídou proháněla různá zvířata.




V hodině slohu si pak malí spisovatelé vymysleli fantastické zvíře, které ubytovali v kufru u paní učitelky. Nakonec se jim povedla i animace zvířecích písníček.
Video, foto a text Regína Hajná