V rámci učiva o chemických směsích se žáci osmých ročníků naučili vypočítat navážky chemických látek potřebné k vytvoření roztoku přesné…
Během února jsme se v sedmé třídě věnovali hlodavcům. Nejdříve se děti prostřednictvím prezentace seznámily s jejich hlavními znaky. Dozvěděly se, proč musí hlodavci neustále ohlodávat tvrdé předměty, jak si dělají zásoby na zimu a čím jsou člověku nebezpeční. Dnes už vědí, co jsou hlodáky, lícní torby nebo deratizace. Potom přišla řada na jednotlivé zástupce. U každého jsme si řekli nějakou zajímavost a naučili se je poznávat.




Jejich názvy jsme si procvičili v přesmyčkách, kde se dětem podařilo odhalit i méně známé zástupce. Ve hře Plácni krtka žáci třídili hlodavce od jiných živočichů. Při videokonferenci si kluci i děvčata vše zopakovali, protože je čekal test. Než se do něj pustili, předvedli někteří z nich ostatním spolužákům své mazlíčky z řad hlodavců a řekli pár vět o tom, jak se o ně starají.
Foto a text Miroslava Tupá