Žáci 6. tříd se v hodině přírodopisu podívali pod pokličku mikrosvěta. Dávno ví, co je to mikroskop, k čemu slouží a z čeho…
V posledních hodinách informatiky jsme si s panem ředitelem hráli na statistiky. Tvořili jsme tabulky s informacemi o počítačích, o připojení žáků k internetu z domova a dovednosti rodičů pracovat s internetem. Nejdříve jsme vytvořili tabulku dle zadání vyučujícího.
Připomněli jsme si, jak změnit šířku sloupce a výšku řádku, typ, barvu a velikost písma. Zjistili jsme, jak využívat autosumace. Naučili jsme se vytvářet, přejmenovat a propojit jednotlivé listy. Potom přišla jednodušší část práce, a to zjišťování nezbytných informací přímo v terénu.
Po 2-4 členných skupinkách jsme vyrazili provádět průzkum do jednotlivých tříd. Každého žáka jsme se pochopitelně ptali soukromě a anonymně. Nová data jsme si navzájem poslali a následně zpracovali. V praxi jsme tak zúročili nově nabyté schopnosti pracovat s Excelem, vytvořili jsme graf nejenom u každé třídy, ale i jeden celkový, znázorňující statistiku celé školy. Naše tabulky si můžete prohlédnout níže. Berte je však s nadhledem, neboť ne všechny tyto informace jsou ověřeny.
Poznámka: Vybrané grafy zpracovali: O. Gebauer, M. Musil, A. Vašina z 9. A a J. Kubala, J. Kamenár, D. Unčovský, J. Křištof, A. Synková, K. Honajzerová, P. Kostelníková z 9. B
Text napsala Pavlína Kostelníková z 9. B
Soubor | Velikost | |
---|---|---|
Statistika_pavlina_kostelnikova.xls | 197,5 KB | |
statistika_Geb_Mus_Vas.xls | 210,5 KB |