Ve třetí třídě jsme se vydali na vzrušující cestu vesmírem v rámci projektového vyučování na téma Sluneční soustava. Každý předmět…
Distanční výuka nemusí znamenat jen sezení před monitorem a naslouchání nudné přednášce o něčem. Daleko lepší je k poznatkům dojít na základě vlastní zkušenosti. Holky a kluci ze 3. B vás přesvědčí, že učení může být i zábava. Pojďme nahlédnout do jejich domácích „laboratoří“, kde malí experimentátoři zkoumají.
![picture6](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2021/01/picture6.jpg)
![20210114_184342](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2021/01/20210114-184342.jpg)
![received_157382239510366 (1)](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2021/01/received-157382239510366-1.jpg)
![IMG_20210113_195245](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2021/01/img-20210113-195245.jpg)
Zahaleni do ochranných pomůcek, s výrazem zkušeného vědátora zjišťují rozpustnost a nerozpustnost zvolených látek. Nalévají, sypou a míchají. Své poznatky pečlivě zaznamenávají do připravených tabulek.
![received_247470666831743](https://www.zsma.cz/wp-content/uploads/2021/01/received-247470666831743.jpg)
V závěru pokusu vyhodnocují, že například cukr a sirup se rozpouštějí, mouka a písek zůstávají na dně sklenice, olej plave na hladině. Jak je to možné? To vám objasní zkušená výzkumnice Emička.
Foto a video rodiče žáků, text Alena Václavíková