UŽ SE MĚNÍM NA ČTENÁŘE, ZAČNU ČÍST ZE SLABIKÁŘE. NAPŘED SLOVO, POTOM VĚTU, BRZY POROZUMÍM SVĚTU. RYCHLE POJĎ SI SE…
V červnu se ve výtvarné výchově hodně diskutovalo, přemýšlelo, navrhovalo, tvořilo. Poslední téma znělo – vytvoř si svou vlastní stolní hru.
Co kdybychom vymysleli….
Žáci sedmých tříd se nejdříve rozdělili do skupin podle zájmů. V první dvojhodinovce společně vymýšleli, jakou hru vlastně vytvoří. Pak je čekala nejtěžší práce – domluvit se na společných pravidlech. Ta musela být napsaná jednoduše a srozumitelně, aby si pak podle nich hru mohli zahrát i ostatní spolužáci.
Dej si záležet…
Hry jsou krásně propracované i po estetické stránce. Nikdo nic neošidil. Všichni si dali záležet.
Ještě vybarvit…
Následovala výroba různých figurek, kostek, hracích kartiček apod. Na závěr bylo nutno vše zabalit. Děti vyrobily krabice, popsaly je a pomalovaly. Některé skupinky uvnitř vytvořily i přihrádky na jednotlivé díly své hry.
Hry se nám opravdu povedly…
Vznikly tak zajímavé práce, za které se určitě sedmáci nemusí stydět. V posledním týdnu si žáci své hry i hry svých spolužáků zahráli, čímž se přesvědčili, že opravdu fungují.
Já jsem vyhrála…
Hry jsou uložené u paní učitelky Žlebčíkové a jsou k dispozici pro ostatní žáky. Můžete si vypůjčit hru např. logickou, strategickou, vědomostní, karetní a další. Z nabídky si jistě vyberou žáci nižšího i vyššího stupně.
Foto a text Radka Žlebčíková