Chci být správný cyklista

V rámci dopravní výchovy se žáci čtvrtých ročníků každý rok vypraví nejméně dvakrát na dopravní hřiště. Zde získávají praktické dovednosti v jízdě na kole, ale také informace týkající se dopravních značek nebo situací na silnicích. Od deseti let smí děti…

celý článek

Za skřítky do knihovny

Za skřítky do knihovny se rozjely děti z 1. B, aby se od nich dozvěděly spoustu zajímavostí. Třeba, že život knihy začíná už v lese, že pohádku někdo vymyslí, jiný vytiskne, další k ní nakreslí obrázky. Zkrátka, že příběh každé…

celý článek

Co už umí děti z 1. B

Tak především se umí chovat jako žáci. Do třídy přicházejí všichni sami, již bez doprovodu rodičů.  Pomůcky jim nikdo nechystá, o pomoc mohou poprosit maximálně spolužáka, ale ani to už nebývá třeba. Zvládají také harmonogram dne, rozlišují malou a velkou…

celý článek

Jak se daří prvňáčkům

Básničkou „Naše škola, hezká škola, rádi do ní chodíme“ jsme započali pondělní vyučování. Na koberci jsme si povídali o tom, jak jsme prožili víkend. Poté jsme se pustili do opakování s písmenkem S, které už poznáme. Zopakovali jsme slova, která…

celý článek

Počasí nás nezaskočilo

V úterý 17. září jsme se po úvodní hodině teorie vydali na celodopolední turistickou vycházku. A rozhodli jsme se správně. Po první vyučovací hodině s výkladem o evakuačním zavazadle a bezpečnostních ustanoveních, jsme se vydali na cestu. Trasa vedla směrem k…

celý článek

Průkaz malého cyklisty

Teplota stoupala ke 30 stupňům Celsia, ale i přesto jsme se vydali do Krnova předvést své praktické  a teoretické znalosti z dopravní výchovy. Dorazili jsme přesně v 10 hodin. Na hřišti nás přivítaly známé tváře lektorek.  Kontrolovat nás přišel zástupce městské…

celý článek

Orientační běh

Kluci a holky ze třetích tříd si ve čtvrtek zaběhli branný závod. Jejich jediným pomocníkem byla mapa trasy a fáborky při změně směru závodní dráhy. Hlídky vybíhaly v časových rozestupech pěti minut. Start byl u kapličky v blízkosti rybníku Celňák. Po…

celý článek

Prvňáčci v knihovně

Krnovská knihovna pořádá pro děti krásné knihovnické lekce, proto se vypravily  na jednu z nich i děti z 1. A a 1. B. Obě třídy paní knihovnice provedly knihou Petra Horáčka Papuchalk Petr. Děti předvídaly děj příběhu, navrhovaly řešení problémů, pozorně…

celý článek

Vyrábíme ze dřeva

V geometrii 3. A se stále paní učitelka zlobí, že děti nemají ostrouhané tužky a kružítka. Proto šly v pracovní výchově do dílen, kde se jim moc líbilo a pěkně to tam vonělo dřevem. Po dvou hodinách měření, řezání, pilování a…

celý článek

Pracovky v dílnách

Třeťáci se v pátek v hodině pracovní výchovy poprvé přesunuli do dílen, aby si prakticky vyzkoušeli všechno, co se během tří let v tomto předmětu naučili. A že toho nebylo málo. Museli dbát na bezpečnost vlastní a svých kamarádů. Během výroby…

celý článek

Interaktivní výuka v AJ

Mnoho informací, které sdělujeme žákům ve výuce tradičními metodami, se z jejich hlav nenávratně vytrácí. V tradiční formě výuky totiž chybí názornost a aktivita žáků. Od té doby, kdy v roce 1991 SMART Technologies představili svou první interaktivní tabuli, začal…

celý článek

Po stopách ilustrátorů

Protože se žákům 3. A líbí knihy s pěknými ilustracemi a ve čtení se o ilustrátorech učí, navštívili krnovskou knihovnu, aby se dozvěděli další informace. Paní knihovnice jim vyprávěla o prvních ilustrátorech, ptala se, kdo je knihař, jak se knihy…

celý článek
Back To Top