Bedřich Smetana

Dvousté výročí narození hudebního skladatele Bedřicha Smetany si připomněli žáci naší školy. Ve 3. A děti luštily, zhlédly naučná videa, vyhledávaly informace na internetu, skládaly, lepily, poslouchaly ukázky z oper i symfonických básní.

celý článek

Opakování s roboty BLUE – BOT

S Blueboty se dá ve vyučování dělat spousta věcí. V naší třídě to funguje zpravidla tak, že nějaké učivo vyvodíme a pak mnoha způsoby docvičíme. Jedna z možností je právě využití robotů. Třída se rozdělí do pěti skupin. Každé skupině…

celý článek

Abeceda peněz

Žáci čtvrtých tříd se stali součástí projektu pořádaného Českou spořitelnou. Sympatická paní Marie Fojtíková přijela za dětmi, aby je provedla problematikou finanční gramotnosti.  Animovaným příběhem jim pomáhala  orientovat se ve světě peněz a rozumět rodinným financím.

celý článek

Zdravá svačinka 1. B

Během měsíce února se děti z 1. B věnovaly tématu Člověk a jeho zdraví. V hodinách prvouky se postupně seznámily s částmi lidského těla, jejich funkcemi a zdravým životním stylem. V návaznosti na tyto hodiny si žáci pomocí prospektů sestavili zdravý jídelníček, co…

celý článek

Naši sousedé

Sousední státy České republiky se staly tématem našeho projektu. Nejdříve jsme se rozdělili do skupinek. Pak jsme si vylosovali stát, o kterém si každá skupina v encyklopediích nebo na internetu vyhledala základní informace. Ty pak využila při výrobě plakátu nebo v aplikacích…

celý článek

Máme rádi zvířata

Čtvrťáci se naplno ponořili do projektového vyučování na téma zvířata. V přírodovědě si je podle vnitřní stavby rozdělili na obratlovce a bezobratlí.  Pak se podrobněji věnovali  skupině obratlovců. Ve skupinkách připravili plakáty a informace, které potom prezentovali třídě.

celý článek

Přírodověda v 5. A

V posledním týdnu ledna jsme si vytvořili společně přehled učiva o podnebných pásech na Zemi. Učivo se nám prolínalo v několika předmětech, např. vlastivědy, matematiky, ale i v hudební výchově a také při návštěvě filmu v kině Esa z pralesa2.

celý článek

Projektové vyučování v 2. A

V rámci projektové výuky se žáci 2. A zabývali tématem ZDRAVÍ a jeho podtématy pohyb, hygiena, nemoc, úraz a zdravá strava. Tato témata žáky provázela v českém jazyce, kde měli běhací diktát s větami týkající se nemocí a úrazů. V…

celý článek

Voda ve 3. A

V týdnu zakončeném pololetními prázdninami si děti ve 3. A vyzkoušely velké množství pokusů k tématu voda, které se prolínalo postupně všemi předměty. V prvouce jsme začali koloběhem vody v naší přírodě, na to navázali pokusem znázorňujícím vstřebávání vody do…

celý článek

Hurá do 2. pololetí

1. pololetí je za námi. Na fotkách je vidět, jak jsme se učili, bavili i sportovali. Děti umí spoustu písmenek napsat i přečíst, sčítají a odčítají do 9, nachystají si věci, udržují pořádek na místě, správně stolují ve školní jídelně.

celý článek

Projektová výuka v 2. B

Téma celého předprázdninového týdne byl ČAS. Čas měřený na roky, měsíce, týdny, dny, hodiny …Toto zadání se prolínalo všemi předměty běžného rozvrhu hodin. V hodinách českého jazyka děti četly texty o ročních dobách. Tam zároveň vyhledávaly a pozorovaly používání pravidel…

celý článek

Trpaslíci pro Krtečkovu studánku

Žáky pátých a čtvrtých tříd oslovila architektka paní Iva Škrovová, aby se podíleli na jménech a návrzích nových trpaslíků pro pohádkovou stezku ke Krtečkově studánce. Staré postavičky se totiž budou na jaře nahrazovat novými. Malí návrháři se ihned pustili s…

celý článek
Back To Top