Poznáváme naše ptactvo

Sedmáci se v přírodopisu v letošním školním roce učí o obratlovcích. Seznámili se s parybami, rybami, děti už získaly spoustu informací o obojživelnících a plazech. Aktuálním tématem, kterému se teď věnujeme, jsou ptáci. Nejdříve jsme porovnávali ptáky s plazy, ze kterých…

celý článek

Zábavné opakování na test

Žáci osmých i pátých tříd dokončili další lekci, a to vždy znamená,  že je čeká tzv. unit test. Bylo tedy potřeba probrané učivo dostatečně procvičit a prověřit získané znalosti. Opakování proběhlo formou hry. Žáci se rozdělili do skupin a v…

celý článek

Elektrochemie

Výuka elektrochemie se neobejde bez názorných experimentů. Lidi vždy fascinovalo vše kolem elektrické energie. Je to energie nekonečných možností. Chemici společně s fyziky nám dali možnost tuto energii vyrobit, ale také i ovládat. Naši mladí chemikové se během měsíce listopadu dozvěděli…

celý článek

Asistenti pomáhají nejen žákům

Školní asistent nebo asistent pedagoga je dnes nedílnou součástí každodenní výuky. Žáci i učitelé si již zvykli, že je s nimi ve třídě ještě někdo další. Asistenti pomáhají nejen žákům se specifickými poruchami učení a chování, ale i celému třídnímu…

celý článek

Návrat z Anglie

V pátek večer se vrátila naše výprava z výletu do Anglie, a tak se teď s vámi podělíme o zážitky. Vyráželi jsme v pondělí ráno a kvůli zpoždění jsme se na trajekt dostali až po východu slunce, mohli jsme se tedy…

celý článek

Zprávy odvysílali ve vesmíru

Během měsíce února a března jsme se zapojili do mezinárodního projektu Astro Pi Challenge. Pomocí počítačové řeči Python jsme naprogramovali zprávu v simulátoru počítače Raspberry Pi, který je umístěn na Mezinárodní vesmírné stanici ISS.  Touto formou jsme pozdravili astronauty, změřili jim…

celý článek

Pozorovali jsme průduchy

Průduchy zajišťují rostlině výměnu plynů a odpařování vody. Nachází se u většiny suchozemských rostlin na spodní straně listu, u rostlin s listy plovoucími na hladině jsou umístěny naopak na svrchní straně. Skládají se ze dvou svěracích buněk, mezi nimiž je průduchová…

celý článek

9. A v nahrávacím studiu

Po několika hodinách hudební výchovy plných nácviku písní, jsme se s paní učitelkou Glötzerovou dohodli, že nám zařídí den v nahrávacím studiu Jarhead v Opavě. Vše se vydařilo a v úterý 28. května jsme vyrazili vlakem do Opavy. Cesta plná srandy…

celý článek

Deutschsprachige Länder

Mnichov (München) leží v Bavorsku (Bayern), které je jednou ze spolkových zemí Německa (Deutschland). Aby si deváťáci rozšířili nejen znalosti reálií, propojili jsme výuku německého jazyka s informatikou, vyhledáváním na internetu, ale také s mluvním cvičením. Žáci mají za úkol představit…

celý článek

Asie – světadíl protikladů

S žáky sedmého ročníku jsme se vydali na dobrodružnou cestu po největším světadílu světa. Putovali jsme pustinami Sibiře, ale také navštívili nejhustěji zalidněné části Indie a Číny, kde počet obyvatel přesahuje více než jednu miliardu. V nejchudších oblastech jsme viděli,…

celý článek

Věda je zábava

O tom, že fyzika není jen dřina ale i zábava, se mohou žáci přesvědčit během svých laboratorních prací. V 7. až 9. ročníku žáci projdou postupně 5 laboratorních prací. Během pokusů využívají nejnovější učební pomůcky ( manuální i nově digitální)…

celý článek

Angličtináři z 8. B se neztratí

Slovní zásoba čtvrté lekce učebnice Project 3 byla mimo jiné zaměřena na problematiku určování směrů a dotazování se na cestu. Osmáci už umí potřebná slovíčka, dokážou popsat svoji cestu z domova do školy, zeptat se a odpovědět na otázku, jak se…

celý článek
Back To Top